1941700.jpg

Minttukaakao on ihan älyttömän hyvää! Syksynkirpeät ilmat ja pieni, mutta sitkeä flunssa saivat mut kaipaamaan jotain höyryävän kuumaa juomaa. Ja ratkaisuhan on tietysti minttuliköörillä maustettu ja kermavaahdolla kevennetty kaakao. En uskalla tehdä minttukaakaota maidosta (ettei vaan maidot juoksetu ja muutu juoma suklaapiimäksi) ja siksi käytän sitä Nestlen Choko Hot-juomajauhetta ja kuumaa vettä. Siitä tulee tosi hyvä ja maukas kaakao, jos nyt näinkin avoin mainostus sallitaan.

Mulla on muuten sellainen pakkomielle, että tää juoma pitää rakentaa aina tällaiseen mukiin. Mulla on myös omat kupit kahvinjuontiin, kolme kappaletta ja jos mikään niistä ei ole puhtaana (ei muuten juurikaan koskaan pääse tapahtumaan niin, paitsi jos joku on uskaltanut ottaa niitä omille juomilleen...), niin pitkin hampain suostun juomaan kahvini arabian arctica-teekupista, kahvikuppi ei kelpaa. Mutta ei se samalle maistu. Mun mieheni sietää tän pakkomielteen, sillä hänellä on samanlainen pinttymä, onneksi eri mukeihin kuin mulla. Saas nähdä koska me viedään tää mukihomma niin pitkälle, että mennään kyläilemäänkin omat mukit mukana!

Mä nukun lähes aina villasukat jalassa, mutta sukkahousuja en suostu jalkojeni virkaa suorittaviin ratapölkkyihin kiskomaan. Joku on joskus ihmetellyt, että miten ihmeessä tarkenen talvipakkasella, mut Ladyt, kaksi sanaa, hylkeenrasva ja säärikarvat. Ei kuulkaa pääse pakkanen kintuille, kun ensin hankkii samanlaisen rasvakerroksen kuin hylkeellä ja siihen ikäänkuin koristeeksi kasvattaa kunnon karvamatot.

Mä en voi mennä nukkumaan ilman, että olen tarkistanut lastenhuoneessa kaiken olevan hyvin. Aina on ollut, aina on tarkistettava.

Mä en voi heittää paristoja sekajätteeseen, en myöskään mehupulloja, hillopurkkeja, sanomalehtiä jne. sillä maapallo tuhoutuu rutkasti juuri siitä mun mehukattitölkistä siellä roskiksessa.

Tiedän, että näitä olis vaikka kuinka paljon lisääkin, mutta tähän hetkeen tuli mieleen nämä. Mä oon paljon tätä pakkomielteisempi tyyppi, mutta tunnistan sen itsessäni ja hyväksyn sen osana mun persoonaa. Mä voin kuvitella, että kaikki mun frendit pystyis lisäämään tähän pitkän listan mun muista pakkomielteistä :o) mä lupaan myös lisätä, kun mieleen tulee.