Mä olin tänään ekan päivää töissä loman jälkeen. Aika vilskettä (päiväkodissa joskus on), kun on kuukauden verran hoitanut taas yhtä ja kahta lasta kerrallaan. Mut oli tosi kiva nähdä työkavereita, mulla kun on niin kivoja sellaisia! Ja on aina ihana aloittaa uusi toimintakausi, kun on täynnä ideoita ja energiaa.

 Me oltiin  muuten viikonloppuna miehen kanssa syömässä ja parilla drinksulla. Meillä on työajoista johtuen harvoin yhteisiä vapaita (mies kun tekee aina töitä ja minä en) ja olipa kiva käydä ulkona aikuisittain!

Nyt olen aika poikki, kun oli pitkästä aikaa aamulla herättävä herätyskelloon, eikä pienten jalkojen tepsutukseen lattialla. Meidän lapset on aamu-unisia ja Justiina oli isän kanssa herännyt tänäänkin kympiltä vasta. Kiva kun sai nukkua. Tyttö aloittaa päivähoidon elokuussa ja sitten varmasti kertyy niitä aikaisia herätyksiäkin. Ollaan oltu onnekkaita, kun on saatu näinkin pitkään hoidettua tyttö kotona ja mummolla. Myös mun kotiäiti-ystävä on ollut korvaamaton apu hoitojärjestelyissä.

Mun elämä on ihan huippua!