Nyt ei edes kehtaa enää valittaa, ettei ole pitkään aikaan ehtinyt(?) kirjoittelemaan.

Mä ostin silloin sen uuden puhelimen, vaikka en olisi halunnut, mutta kun vanha meni rikki. Mulla oli ollut se kapistus viikon, kun taloa maalatessani pudotin sen kapineen maalitynnyriin!!! Sinnehän se upposi vallankin kokonaan. Luulen etten kironnut kertaakaan, kun tuhatta ja sataa kiikutin maalia tippuvan kännyn sisälle ja huusin miestä avuksi. Aikani sitä siinä yritin pelastaa, mut koska totesin touhun turhaksi, niin kiipesin takaisin maalaustelineelle ja harkitsin hyppääväni sieltä päälleni alas. Otti niin päähän!

Mut mun mies sai sen putsattua. Muutama numero toimi alkuun huononlaisesti, mut seuraavana päivänä kaikki vaikutti toimivan moitteetta! Siihen asti, kun mun mies soitti mulle töihin. Se ei kuullut mun puhetta ollenkaan (mikä on varmaankin hänelle ollut ihannetilanne, vaimolla vaan huulet liikkuu, mut ääntä ei kuulu), koska se prkleen maali oli kuivunut sinne mikkiin. Ja taas oli muori maalaustelineellä mieli mustana...

No mut, loppu hyvin ja silleen... Meidän päiväkodin yks iskä otti sen kännyn hoiviinsa ja sai sen kuntoon. Eikä edes ottanut maksua, sanoi kuuluvan työsuhde-etuihin. Niin, että kiitos vielä kerran!