Nyt tökkii koko peiton virkkaaminen. Mulla on kasassa 76 palaa ja 12-20 vielä pitäis tehdä.

788712.jpg

Mua hirvittää jo valmiiksi se päättely, joten homma ei edisty siksi. Mä olen työn edetessä jatkuvasti tehnyt päätöksiä, et sit ku lankakerä loppuu, niin sit en saa aloittaa uutta ennen kuin olen päätellyt siihen mennessä valmistuneet palat. Joo, no ei pitänyt se päätös. Sit kokeilin seuraavaa: En saa ostaa enempää lankaa, ennen kuin valmiit palat on päätelty. Mä lähetin isännän kauppaan lankaostoksille, niin päästiin siitäkin päätöksestä (ei tarvi yhtään ihmetellä, et miks laihispäätökset ei ikinä pidä!). Nyt mä olen sitten hyytyny täysin näiden viimeisten palojen kanssa. Ainoa ratkaisu kai olis, et päättelis ne palat nyt, niin vois taas jatkaa uuden luomista...Mut toisaalta, mähän voinkin tehdä tähän peittoon ainakin 160 palaa, niin koko päättely siirtyy taas hamaan tulevaisuuteen!