Makuuhuoneessa väliaikaisesti majaillut tietokone tosiaan muutti eri huoneeseen, joten sain taas siirreltyä huonekaluja. Se hyvä puoli tässä huonekalujen siirtelyssä on, että tulee aina perusteellisemmin siivottua samalla. Ja se ei myöskään maksa mitään ja silti piristää kummasti.

Eli tässä kuvia vähän joka suunnasta.

1320507.jpg

Sänky kääntyi takaisin alkuperäiseen asentoonsa ja sen myötä sain meille taas yöpöydät paikalleen. Yöpöydät ja sänky on vanhoja hankintoja, jotka mun olis kesällä tarkoitus käsitellä uudelleen.

1320512.jpg 

Ikkunassa on Finlaysonin voileeverhot, jotka olen hankkinut jo tosi monta vuotta sitten. Ovat silti edelleen mun suosikit, siinä aikanaan osui hankinta kohdalleen. Kaapinovet ovat alkuperäiset, ne oli tarkoitus kanssa maalata, mutta sitten kävikin niin sopivasti, että seinälle laitetun ikean peilin kehys olikin ihan samaa sävyä, joten jätettiin maalaamatta, vaihdettiin vaan muovisen ovenkahvat uusiin.

1320515.jpg

Tässä oikeastaan huoneen suurin muutos, tietokone lähti tältä seinältä ja tää mun entisöimä kirjahylly tuli tilalle. Vähän se tulee ikkunan eteen, mutta niin vähän ettei se mielestäni häiritse. Hyllyn päällä on ikkunaruutupeili, jonka olen hankkinut nettihuutokaupasta. Sille ei ole vielä paikkaa, mutta tykkään siitä kovin ja toistaiseksi saa köllöttää siinä.