Mulla on pukuhuoneessa (sanotaanko sitä huonetta, mihin jätetään rytkyt suihkuun mennessä, pukuhuoneeksi?) vanha sivustavedettävä sohva. Tämä on isoisovanhempieni peruja, jos nyt oikein muistan isojen määrän... Mun sisko löysi tämän aikanaan meidän lapsuudenkodista ja teki kaikkein raskaimman homman, rapsutteli siitä maalit pois. Sitten se ei kuitenkaan käynytkään hänelle mihinkään ja sohva päätyi meille, sen mun miehen perintölipaston kaveriksi. Ostin siihen patjat ja mun ompelutaitoinen ystäväni ompeli siihen päällisen.

1000796.jpg

Tähän saa näppärästi majoitettua yövieraan, jos vieras vaan sattuu olemaan alle puolitoistametrinen. Siis pituussuunnassa, vaikka myös leveyssuunnassa alle puolentoista metrin mitta on kyllä suotava. Tässä ei ymmärrettävästi ole siis nukkunut yksikään vieras, minä kylläkin olen siihen käpertynyt öinä muutamina, kun mies on saattanut kuorsata...