Ihan ekaksi on pakko mainita, että mulla on nyt valmiina yksi kaverikaulahuivi, jonka olen hyväksynyt lähetettäväksi. Toisaalta kyllä löysin eilen niin hienoja ohjeita, että saatan vielä huomenna kiiruusti jotakin väsätä. Remppa vaan painaa päälle, joten voi olla, että jää unelmaksi. Mä lähetän sitten perässä lisää kaulahuiveja, jos niitä vallan alkaa valmistumaan :o) Todettiin mun vaihtokaverin kanssa, että eipä ole kaulahuivin tekeminen ollut ikinä näin vaikeaa!

Tästä mallista tykkäsin kovin, mutta kesken kaiken totesin, että lanka olisi pitänyt olla reilusti paksumpaa. Nyt huivista tuli jokseenkin heppoinen ja ohut lurttana. Aattelin joskus kokeilla tätä samaa ohjetta vaikka mambosta tai kuurasta. Seiskaveikasta tehtynä tuli liian huitula ainakin mun mielestä. Eli päättelemättä jäi ja lanka on vielä pätkittyä, joten en tiedä viitsinkö purkaa. Teen vaikka Justiinalle tästä jonkun nukentarvikkeen...

1280306.jpg