Mä olen tänään tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen kolmesti. Pyykkiä pessyt pari koneellista ja luonnollisesti ripustanut ne kuivumaan ja tietenkin myös tyhjentänyt sen pyykinkuivaustelineen eilen pestyistä pyykeistä. Järjestellyt ne vaatteet jokaisen kaappiin, minä nimittäin EN silitä! (Terkut vaan Rouva R:lle, tässä kohdassa sun pitää hymyillä) Mä olen tehnyt perheelle kaksi lämmintä ateriaa ja väli- ja aamupalat päälle. Virkannut yhden kassin. Leiponut sämpylöitä. Mä olen ommellut yhden joululahjan. Tai siis joululahjan prototyypin, on tarkoitus lasten kanssa niitä tehdä kummeille ja mummeille. Katsellut Sopranoksen ekan tuotantokauden jaksoja useita.

Ja musta tuntuu, etten ole oikein mitään tehnyt. Ihmeteltiin miehen kanssa, että mitä me tehtiin ennen viikonloppuisin, kun nyt ei oikein saa aikaa kulumaan, kun lapset leikkii keskenään. Mä muistan joskus lukeneeni kirjoja. Kuinka helvetisti sitä on pitänyt ihmisen lukea, että on saanut koko viikonlopun kulumaan!?