Mä värjäsin sukkasatoa varten taas puoli kerällistä puhtaanvalkoista Nallea. Sävy on Soarin`strawberry lemonade ja väri on kyllä mulle mieluinen:

1880606.jpg

Puikoilla on omavärjäysnallesta sukat, joiden ohjetta kehittelen ihan itse, lainakuiviolla kylläkin. Projekti edistyy siis hitaammin, kuin sukat yleensä.

Postin saapumisilmoitus oli kolahtanut eilen laatikkoon, lankatilaus on siis kohta käsissä! Eilen en jaksanut hakea, sillä vallan yhtäkkiä mulle nousi kuume ja olo oli kuin junan alle jääneellä koko eilisillan. Nyt vaikuttais, et muori on parempaan päin, mikälie pikasairaus.

Saattaa tietysti olla, et tyttäreni on joku shamaani tai poppamies. Eilen, kun sängyssä podin oloani, Justiina tuli musavälinelaatikkonsa kanssa mun seuraksi ja esitti mulle toinen toistaan upeampia viisuja. Korvanjuuressa esitetyt kovaääniset mm. rummulla ja rytmikapuloilla toteutetut melodiat saattoi ajaa musta kaikki pöpöt pellolle, ainakin multa lähti se hitunenkin järki, joka pääkopassa vielä kummitteli...