Mulla ei nyt tapahdu täällä mitään merkittävää, uudessa työpaikassa olen nyt ollut kaksi päivää ja arkirutiinien opettelu ja luominen on käynnissä. Mut viihdyn kyllä hyvin, lapset on ihania!

Mä olen leiponut viime aikoina paljon ja sillonhan aina niitä munia palaa tiutolkulla. Kaupassa tiiraan aina mummomaisesti niitä päivämääriä, että sitten mahdollisimman tuoretta munaa kantaisin kotiini. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen siellä munahyllyssä mellastaessani törmännyt usein kennoon, jossa on päiväys mennyt vanhaksi. Ja koska asioin kaupassa, jossa vanhentuneen tuotteen löytäjä sää vastaavan tuotteen veloituksetta, niin mun munat on ollu varsin ilmaisia viime aikoina.

Mun harmiksi kassalla on AINA se sama tyyppi, nuori miekkonen, joka melko varmasti mut nähdessään miettii, että nyt tuolta tulee taas se ärsyttävä tantta, joka könyää munien seassa niin kauan, että varmasti löytää vanhan pakkauksen. Viimeksi jo mietin, että kehtaanko koko kennoa sinne kassalle kiikuttaa, mut sit aattelin, et pahkeinen, joku kiiruinen muna-asiakas kuitenkin erheellisesti vie ne kotiinsa. Joten rohkeasti vain kassaa kohti, useampi munaloota matkassa... Yritin vielä keventää tunnelmaa lausahtamalla leikillisesti kassansedälle, että: " Sulla on taas munat päässy menee happamaks!" Ei muuten keventäny yhtään, sällin naaman väristä päätellen...