Mä kävin eilen tapetoimassa Justiinan kummien luona. Heidän vanhempi poikansa oli kasvanut ulos jalkapallo-liirumlaarum-lastentapetista ja tilalle hän oli valinnut uuden, joka ennakkotietojen mukaan oli MUSTA. Vähän jännitti, kun tiesin, että huoneessa on aika pienet ikkunat, että tuleeko huoneesta liian pimeä. Mut lopulta tapetissa olikin aika paljon hopeisia ja valkoisia kuvioita joukossa, joten hyvähän siitä tuli.

Tästä aloitettiin:

870047.jpg

Ja tähän päädyttiin:

870048.jpg

Tapetti oli mukavaa laittaa, ei liian ohutta ja kesti hyvin pesua. Puolilta päivin aloitin ja kahdeksan aikaan illalla oli valmista.

Mun kaveri ehdotti, että perustaisin sellaisen vaimonvuokraus-palvelun, kun osaan tällaisia remppahommia tehdä. Mulla oli heti mainoslausekin valmiina: Kaikki alan palvelut ammattitaidolla, nalkutus kuuluu hintaan.

Mulla oli lapset mukana, kun mies oli töissä ja Justiina tietenkin kummisedän kanssa tykkäsi touhuilla (lue: syödä herkkuja). Yhtäkkiä olohuoneesta kuului kauhea parku, kummisetä oli vahingossa syönyt Justiinan sipsit. Justiinallakin on mainoslause: mun leluilla saa leikkiä ja vaatteita lainata, mutta älä ikinä koske mun ruokiin!