Kyllä kelpaa ihmisen vanheta tällaisessa kelissä, ihana ilma!

No niin, eilen sitten palailtiin superhauskasta reissusta ja koska en lähtiessä saanut matkalaukun kuvaa tänne, niin ikuistan tähän nyt sitten paluukuvan:

1262152.jpg

Muistin siis ostaa kotiin vähän tuliaisiakin.

Siinä laukun kannella köllöttää mun työkavereiden askartelema synttärikortti... Päästiin onnellisesti (?) hyttiin ja istuskeltiin siinä aloittelemassa, kun hytin puhelin alkoi soida. Infopisteen henkilökunta siellä soitteli ja pyysi mut infoon, koska hyttivarauksessa oli kuulemma jotain häikkää. Matkalla infoon mä jo mietin, että millä hitsillä mä nyt sitten todistan, että netissä varaamani matka on kyllä maksettu, vaikka mielessä kyllä kävi, että onko tää joku jekku. Infossa sitten pyydeltiin mun henkkareita jne ja tujoteltiin tietokoneesta muka sitä varausjuttua... Sitten infon-setä ojensi mulle tän kortin ja ihan valtaisan punaisen ruusun onnittelujen kera. Ruusu oli muuten laivayhtiöltä, yllättävä veto!

Kortti oli ihan paras, huomas, että siinä oli kyllä nähty hurjasti vaivaa. Itku silmässä sitä hississä luin matkalla hyttiin takaisin. Vanhat ämmät on näemmä hirveän tunteellisia. Muutama poiminta parhaista paloista:

1262146.jpg

Stringit on nyt mennyttä elämää, tervetuloa mummokalsarit!

1262148.jpg

Tämä käy mielessä niin kovin usein, kun peiliin kurkkaa...

1262149.jpg

Minusta ei siis tule etätyöläistä, toisaalta lastenhoito etänä on ehkä hieman vaikea toteuttaa!

1262151.jpg

Tässä viittaus mun rakkaimpaan harrastukseen :)

Joo, reissu oli kyllä supermahtava, päätettiin, että tästä tehdään perinne. KIITOS, Sanna, Ellu, Kikka, Pia ja Carina huippuhyvästä seurasta! Eritysesti kiitän Ellua siitä, että tulit perässä ja löysit mut. Tiedät kyllä. Ja Carinaa siitä, että jaksoit pitää räikän liikkeessä koko reissun, sulla oli niiiin hyvä meno päällä koko ajan. Kiitos Pia, kun huolehdit mut kotiin ja annoit mun juoda vettä!!! Ja Sanna, KIIIIITOS, kun olet olemassa ja olet maailman parasta seuraa vaikka kaasukammion jonossa. Tiedän, että teidän uuninpankolla on aina tilaa mulle. Meillä on aina hauskaa ja kuten sanottu, olemme sielunsiskot! Ja vielä Kikka, kiitos kun kestit meitä äänekkäämpiä matkaseuralaisia ja erityiskiitos siitä, että pidit mulle seuraa silloin kun tuli huono olo. ANTAKAA HYVÄT IHMISET JUHLAKALUN JUODA VETTÄ!

Eli, seuraava reissu laitetaan varaukseen hetimiten, vai mitä ;)