Mulla ja Justiinalla on tänään viimeinen kesäloma-aamu ja Justiina osaa ottaa siitä kaiken irti, nukkuu vielä. Mullekin olisi uni maittanut, mutta asvalttityömaa on juuri meidän kämpän kohdalla ja kiitettävän aikaisin sällit pisti koneensa käyntiin.

Eilen käytiin kaupoissa isännän ja Jussin kanssa. Etsittiin pelikonsolia, mut jätettiin kuitenkin ostamatta ja ostinkin sitten lankaa(ja kaikki lukijat ovat tästä tiedosta sangen yllättyneitä). Ostin sitä Novitan uutta seiskaveikkaa, Polkkaa. En raaskinut sitä aiemmin ostaa meidän lankakaupasta, kun hinta oli yli 7e kerältä. Nyt se tarttui mukaan marketista sopivampaan hintaan. Toisaalta siellä oli kaikki perusväriset Nallet ja Seiskaveikat taas selkeästi kalliimpia, joten ne jätin hyllyyn.

Se jättiraitasukka meni jo eilen purkuun ja nyt se yrittää taipua pipoksi, josko nyt siitä tulisi jotain valmista?! Mun käsityöprojektit on muuten viime aikoina olleet hyvin epäonnisia. Aloitin tekemään sällille pipoa, joka lähti kuitenkin purkuun, syystä että pipo oli ainaoikein-neuletta(ihan kauhea yök mun mielestä). Sukkia on aloiteltu ja purettu ihan jatkuvasti ja koukulla jumittaa yksi virkkaustyö. Aloitin virkkaamaan lontooksi ja törmään jatkuvasti sanoihin, joista mulla ei ole pienintäkään hajua. Jumittaa siis vielä pitkään :o)

Lisäilen kuvia näistä mun hankinnoista ja projekteista myöhemmin, nyt kolmas kuppi kahvia naamariin, niin siinä onkin sitten aamiainen nautittuna tämän päivän osalta!