Olen mä sentään jotain tehnyt, vaikka en olekaan aikoihin päivitellyt... Synttärivalmisteluiden ajatustyöhön tuntuu kuluvan niin paljon energiaa ja aikaa, et en osannut ollenkaan varautua! Mä olen mm. päivittänyt kampaukseni. Menin kampaamoon avoimin mielin ja annoin ammattilaiselle lähes vapaat kädet. Kiellettyä olivat ainoastaan permanentti, polkkatukka ja täysin musta tai blondi kuontalo. Kyllä kannatti, kerrankin sitä sai kampaajalla kunnon muutoksen aikaiseksi, kun ei itse jumittanut niissä totutuissa sävyissä ja leikkauksissa.

No mut, mun äiti oli innostunut pipoja tehtailemaan ja oli yhteen käyttänyt novitan seiskaveikan jättiraitaa. Ihastuin kovasti väreihin ja tein itelle villasukat jättiraidasta:

1235029.jpg

Tein tällaisen polveen asti yltävän varren, kun tää pokkiraita niin mukavasti hoikistaa tätä jo ennestäänkin niin heinänkorrensorjaa pohjetta :) Oli tässä siis ihan ideaakin, en ikuna suostu pukemaan sukkiksia ja hameen kanssa nää on oikeastaan aika hauskat!

Eihän  nää tietenkään virkatut ole, mut en vielä taida laittaa omaa kategoriaa mun neuleille, kun en tiedä paljonko niitä tässä valmistuu...