Mun lankakori on ihan kukkurainen ja kaappiinkin olen jo piilottanut keriä. Tein taasen päätöksen, että yhtään kerää en osta, ennenkuin kaikki omistamani lanka mahtuu siihen koppaan. Ja miten sitten heti kaikkialla on puoli-ilmaiseksi lankaa tarjouksessa?!? Mun päätös on vielä toistaiseksi pitänyt ja olen kuumeisesti alkanut kuluttaa lankojani. Eilen sain koukulta sen Iidan hameen ja tänään otin kiiruusti uuden projektin, johon toivottavasti saan käytettyä kaikki ruskeat Tennesseeni.

1000876.jpg

Tästä pitäisi tulla jakku, yllättäen Stitch`n Bitchin ohjein... Mut onkohan mulla jotenkin "iso" käsiala, kun tästäkin tuntuu tulevan turhan reilun kokoinen, ennenkin on ollut samansuuntaista ongelmaa, tosin vain näissä tämän kyseisen kirjan ohjeissa? Mut purkamaan en rupea, eihän se sillätavoin lanka mihinkään hupene. MUN TÄYTYY HOMMATA ISOMPI LANKAKORI!