Nyt on mulla käynnissä joku mitään en saa aikaiseksi kausi! Käsityöt ei etene, kotona ei tapahdu mitään ja hermo alkaa muorilta mennä huonoon kuntoon. Viikonlopun tavoitteena on saada se prinsessa-setti valmiiksi, miten voi yhden kaulahuivin neulominen kestää niiiiin kauan?!

Kuluneella viikolla on myös ollut kaikkea ohjelmaa (siis sen lisäksi, että olin "iltavuorossa", hipsukat siksi, että eihän se mikään oikea iltavuoro ole kun päättyy viideltä tai viimeistään kuudelta, mut kuitenkin kutsumme sitä iltavuoroksi), kuten vaatekutsut ja paineviemäritiedotustilaisuus. Jälkimmäisessä olin todella asiantuntevassa roolissa ja koen, että läsnäoloni oli ratkaisevan tärkeä sekä oman viemäröintimme, että koko kylän jätevesiasioiden kannalta.... Hitot, olin niin turistina, minulle kun on aivan sama miten ne p...skat täältä pois kulkevat, kunhan kulkevat!

Jaa, mutta vaatekutsuilla taas asiantuntevuuteni pääsi oikeuksiinsa. Mä olen niitä ihmisiä, jotka ei shoppaile järin usein, mutta sitten kun löytyy mun kropalle sopivia vaatteita, niin sitten saatan ostaa enemmän kerralla. Ja nyt sitten sattui löytymään! Väreinä oli paljon ruskeata ja turkoosia, mitkä mun mielestä on kivat yhdessä. Toimitus on noin viikon kuluttua, joten ehkäpä lisään kuviakin niistä ostoista vielä.

Mulla on mielessä muutama joululahjaksi menevä käsityö ja yksi kaveri kyseli multa kaikenlaisia käsitöitä sekä lahjaksi, että omalle alkuvuodesta syntyvälle lapselleen. Ideoita ja intoa olisi, mutta kun ne vanhat on tekemättä... Karjalanpiirakoitakin pitäisi tehdä, niistä tuntuu olevan kestotilaus päällänsä.

Toisaalta, huomasin, että Adalmiinan Helmi on auki tänäänkin... Taidetaan Justiinan kanssa lähteä sinne notkumaan.