Huone valmistui tänään. Itse en kyllä siellä juuri mitään tehnyt, tämän huoneen valmistuminen on ihan kokonaan miehen ansiota. Mulla on asiasta huono omatunto, vaikka miehen mielestä turhaan. Olen tosiaan sairastellut, eilen sain jo uuden lääkekuurin, kun ensimmäinen ei näyttänyt tehoavan. Myöskin Justiinan synttärit vei mun aikaa paljon, joten tosiaan remontti jäi mun miehen harteille ja hän kyllä teki valtavan tunnollisesti hommia joka päivä.

Tässä tulosta kuvien muodossa vähän joka suunnasta:

1308421.jpg

1308426.jpg

1308427.jpg

1308432.jpg

Viimeiseksi kuva oikeastaan ainoista asioista, joita minä tein, seinien maalaus ja katon listoitus:

1308437.jpg

Lopputulokseen olen kyllä hurjan tyytyväinen, nyt alkaa sitten huoneen sisustaminen. Mikä tunnetusti on mulle valtavan vastenmielistä puuhaa ;o)