Mä ostin ikeasta tällaisen liitutaulun meidän eteiseen.

1000755.jpg

Aattelin, et voin sitten jättää siihen isännälle viestiä missä olen. Ja vaihtoehdothan on: 1. Töissä 2. Kaupassa ja 3. Lenkillä. Ja jos olen lenkillä, niin mies tietää sen jo, koska olen nakittanut hänet lapsenvahdiksi. Niin, että tuikitärkeä ostos oli tämäkin ja tuli oikein tänne nettiin painettua se, että mä en käy missään, eikä mulla ole elämää. No, mut onhan sen kuitenkin hieno, vaikkei niin hyödyllinen olisikaan. Ainakin siihen voi kirjoittaa, että muista ostaa pölypusseja, kun sitä viimeistä aina venytetään siihen saakka, että imurin tehot on jo ihan nollissa. Imuri on muuten nykyään yksi meidän perheenjäsenistä... Se elää ruokailuhuoneen nurkassa ja toivoo, että joku ohimennen ottaisi sen käyttöön. Miten voi tulla niin hirveästi hiekkaa sisälle joka päivä!?!

Kuvassa näkyvä asemankello on löytö Ruskolaisesta Loviisan Aitasta. Ihana paikka, pitäisikin ehdottomasti käydä siellä useammin...