Miten voi ihminen hurahtaa kynttilöihin näin kovasti? Joka ilta on tuikut roihuamassa ja ihania tuoksuja haistellaan. Mä olen tuoksuihminen, enkä kestäisi, jos musta tulisi yliherkkä joillekin hajusteille. Tuoksuja pitää olla mulla. Kynttilöissä on joka huoneessa oma tuoksunsa, enkä usko että enää edes osaisin tuoksuttomia kynttilöitä poltella. Tai siis enhän mä sellaisia tappokrääsätuoksukynttilöitä kestä, mut nää partylitet on vaan niin ihanan tuoksuisia.

Tulin hetki sitten töistä, oli iltapalaveria normaalin työpäivän päätteeksi. Ehdin juuri laittaa lapsille iltapalan ja sällin mentyä sänkyyn Justiina halusi vielä toisen kattauksen. Yhtäkkiä tyttö itkua vääntäen tuli näyttämään alahammastaan, joka ihan selvästi heiluu. Voiko viisivuotiaalla jo vaihtua maitohampaat rautaversioihin?!? Olin onneksi varannut aiemmin jo hammaslääkärin ja mennään torstaina näyttämään hampaita tohtorille.