Mulla kävi tässä synttäreiden valmistelujen aikaan ja remonttihommissa sellainen kuhina, etten saanut mitään käsitöitä tehtyä. Sitten suoraan sanoen alkoi vituttaa kaikki rästissä olevat tilaustyöt ja lopulta kaverikaulahuivikin tuli tehtyä vähän hätäisesti. Nyt mä olen saanut taas aloitettua virkkaamisen, yksi huovutettava synttärilahjalaukku on jo hyvällä mallilla ja olen jo löytänyt kivan ohjeen, jonka mukaan aion tehdä uuden kaulahuivin kaverille, hyvitykseksi siitä ensimmäisestä ;o) Lankaa ei vaan tahdo löytyä, mut suunnitelmissa on, että teen sitten itselleni samanlaisen, kuten sitä ensimmäistäkin huivia. Eikö kavereilla aina ole samanlaisia vaatteita?

1321742.jpg

Iidan laukkuun tulee vielä toiselle puolelle vaaleanpunainen sydän ja toiselle puolelle kukkanen. Se toinen käsityö siinä on hameenalku, vaikka olishan sen tosta kuvasta voinut jokainen itsekin päätellä :o)  Teen vielä ystävän ystavälle musta-roosan hameen, sellaisen joita olen jo useita tehnyt aikaisemminkin. Multa on vaan hukassa nelosen koukku, joten aloitin tän 3½ koukulla. Nyt vähän jännittää, että muuttaako käsialaa kauheasti.