Ollaan Justiinan kanssa touhuttu kotona kaikenlaista. Ei mitään sellaista, mistä sen kummempia jaarittelisi, mutta kuitenkin. Ehkä suurin homma oli mun lankavaraston selvittelyssä ja punnitsemisessa. Ja lopputulos on se, etten varmaan tämän vuoden puolella enää lankakauppoihin pääse... Mulla on yli 7 kiloa lankaa!!! Ja siinä ei edes ole kaikki. Tuosta puuttuu sellaisia lankanyssyköitä, joita ihmiset ovat mulle lahjoittaneet nurkistaan pyörimästä, mutta päätin olla itselleni armollinen ja jättää ne suosiolla pois saldosta.

Olen siis tehnyt päätöksen, että lankaa en saa ostaa, ennen kuin varasto on alle 5 kiloa. Paitsi jos joku tilaa multa jotain sellaista, johon mulla ei ole lankaa omasta takaa, silloin saa tehdä poikkeuksen.

Mä en vielä tiedä, että onko tää hyvä vai huono asia mun sny:n kannalta... Saattaa olla, että hän tulee saamaan muhkeita lankapaketteja, kun tämä lankahimoilija haaveilee uusista hankinnoista Viaton

Tänään oltin puikoille spiderman-sukat. Tai toivon, että niistä tulee sellaiset, ikuna ei tiedä, kun näitä omia kuviaan ensi kerran kokeilee. Ne on tilaussukat, joihin löytyy ainakin osa langasta omasta takaa. Siis varsin hyvä projekti. Ikävä kyllä menevät lapselle (sitä ei tietty arvannut, useinhan aikamiehet kulkee sankaroiduissa villasukissa), joten lankaa ei ihan sitä vaadittavaa 2½ kiloa kulu!